TR
2025 DGS sonuçlarına göre İstanbul Nişantaşı Üniversitesi’nin Lisans bölümlerine yerleşen öğrencilerin kayıt işlemleri, 11-17 Eylül 2025 tarihleri arasında, Üniversitemiz Maslak 1453 NeoTech Kampüsü’nde gerçekleştirilecektir.
KAYIT İÇİN GEREKLİ EVRAKLAR
* 2025 Dikey Geçiş Sınavı Şartlı Kayıt; 2025 Dikey Geçiş Sınavı yerleştirme sonuçlarında belirtilen kayıt tarihleri arasında yükseköğretim kurumlarından mezun olamadığı için kazandığı programa kayıt yaptıramayan ancak kayıt tarihinden sonra stajını tamamlama, bütünleme sınavı, tek ders sınavı vb. başararak mezuniyet hakkı elde eden ön lisans öğrencilerinin bu durumlarını belgelemeleri kaydıyla 2025 DGS'de kayıt hakkı kazandıkları lisans programlarına, 205-2026 yılı bahar dönemi başlangıcına kadar geçici kayıt yaptırabilmelerine 20 Şubat 2026 Cuma tarihe kadar mezun olduklarını belgeleyemeyenlerin geçici kayıtlarının silinmesine Yükseköğretim Genel Kurulunun 10 Temmuz 2025 tarihli toplantısında karar verilmiştir.
**RAPOR İSTENEN BÖLÜMLER VE AYRINTILARI:
HAVACILIK YÖNETİMİ (Lisans) mesleğini icra edebilmek için aranan nitelikler:
HAVACILIK ELEKTRİK VE ELEKTRONİĞİ / UÇAK BAKIM VE ONARIM (Lisans) mesleğini icra edebilmek için aranan nitelikler:
EĞİTİM ÜCRETİ ÖDEME KOŞULLARI:
1: Havale / EFT: Tüm banka hesapları üzerinden, Vakıfbank Etiler Şubesi İstanbul Nişantaşı Üniversitesi adına kayıtlı TR08 0001 5001 5800 7306 4878 41 IBAN numaralı hesaba havale/EFT işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Hesap Sahibi (Alıcı) İstanbul Nişantaşı Üniversitesi olup, alıcı kısmına kendi adınızı ya da öğrenci adını kesinlikle yazmamanız gerekmektedir.
Banka: Vakıfbank T.A.O.
Şube: Etiler
IBAN: TR08 0001 5001 5800 7306 4878 41
Alıcı Hesap: İstanbul Nişantaşı Üniversitesi
Açıklama: Öğrenci Adı Soyadı ve T.C. Kimlik Numarası yazılmalıdır.
Açıklama kısmında bilgileri eksik/hatalı olan ödemeler işleme alınmayacaktır. Eksik ve hatalı işlemlerden kaynaklı gecikme nedeniyle İstanbul Nişantaşı Üniversitesi mesuliyet kabul etmemektedir.
2: Kredi Kartı ile Ödeme Yöntemi
3: Vade Farksız, Taksitli Ödeme
A) OTS-Otomatik Tahsilat Sistemi (DENİZBANK-ZEYTİNBURNU ŞUBESİ)
Üniversitemizin Denizbank ile yapmış olduğu iş birliği neticesinde bankanın koşullarına uygun bulduğu öğrenci/velilere yıllık Eğitim-Öğretim ücretinin tamamına kadar limit tahsis edilir. Banka kanalı ile tanımlanan limit dahilinde 9 aya kadar herhangi bir faiz uygulanmaksızın eşit taksitler halinde ödeme yapılabilir. Dosya masrafı yoktur.
*Kayıt tarihleri süresince Denizbank Şubesi Üniversite Kampüsümüz içerisinde bulunacaktır. Ayrıca şubeye gitmeye gerek kalmayacaktır.
OTS (OKUL TAHSİLAT SİSTEMİ) ŞARTLARI
*E-DEVLET ŞİFRENİZ ve aşağıda belirtilen gelir belgelerini eksiksiz temin etmeniz gerekmektedir. Ayrıca OTS başvurusunun kolayca onaylanabilmesi için KKB (Kredi Kayıt Bürosu) puanınızın olumlu olması gerekmektedir.
Özel sektör çalışanları: Maaş Bordrosu (Kaşeli ve ıslak İmzalı) Bordroyu İmzalayan İş Yerine Ait İmza Sirküleri, SGK Tescil ve Hizmet dökümü (E- Devletten Barkotlu)
Kamu Çalışanları: Maaş Bordrosu (e-Devletten Barkotlu belge)
İşveren için: Vergi Levhası, Son 3 Dönem Beyanname
Emekli için: 4’a/4b/4c Emekli Aylık Bilgisi
Detaylı bilgi için: 0212 210 10 10
ÖDEMESİNİ DENİZBANK OTS (OKUL TAHSİLAT SİSTEMİ) İLE YAPACAK ÖĞRENCİ/VELİLERİMİZİN DİKKATİNE! Denizbank OTS aracılığı ile ödeme yapacak öğrencilerimizin/velilerimizin Denizbank müşterisi olması işlemlerini hızlandıracaktır. Buna göre; halihazırda Denizbank müşterisi olan velilerimiz cep telefonlarına Mobil Deniz uygulamasını indirirlerse ve aktif olarak kullanırlarsa üniversitede banka işlem süreleri kısalacaktır. Denizbank müşterisi olup sistemde eski kimlik kartı tanımlı olan öğrencilerimizin/velilerimizin de kendilerine en yakın Denizbank şubesine giderek Yeni Tip Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Kartlarını sisteme tanımlatmaları gerekmektedir. Denizbank müşterisi olmayan velilerimiz dilerse kendilerine en yakın Denizbank şubesine giderek müşteri olabilir ya da Mobil Deniz uygulaması ile şubeye gitmeden Denizbank müşterisi olabilirler. İlk defa müşteri olacakların dikkat etmeleri gereken husus, hesap açılışında şubeyi İstanbul/Zeytinburnu Şubesi olarak seçmeleri gerekmektedir. Bu işlemleri tamamlayarak kayıt için üniversitemize gelen öğrencilerimiz/velilerimiz OTS işlemleri için harcayacakları zamanı bir hayli azaltacaklardır.